.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمربندی شمالی ساری بازگشایی موقت می شود
شهردار ساری، اجرای پروژه کمربندی ساری را از جمله طرح های مهم شهری بیان کرد و گفت: این طرح در ایام نوروز بازگشایی موقت می شود.

به گزارش مهر، مهدی عبوری عصر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه کمربندی شمالی یادآور شد: اجرای این طرح در کاهش بار ترافیکی ایام نورز تاثیر بسزایی دارد و هیچ چیز نمی تواند مانع بازگشایی موقت آن در نوروز باشد.

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری سعی می شود این پروژه مهم برای ایام عید بازگشایی موقت شود.

علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه بهره برداری از پروژه کمربندی شمالی کمک فراوانی به کاهش بار ترافیکی شهر است، اظهار داشت: استانداری برای رفع مشکلات این پروژه آمادگی دارد.

وی با تاکید بر تسریع در بازگشایی پروژه کمربندی شمالی یادآور شد: دستگاههای مرتبط باید با تمام توان برای تکمیل این پروژه همکاری لازم را داشته باشند.

نبیان با تقدیر از تلاشهای شهرداری ساری افزود: بهره برداری از این طرح سبب کاهش ترافیک و کاهش مصرف سوخت خودرهای عبوری می شود.

فرماندار ساری نیز نیز با اشاره آمادگی فرمانداری برای بازگشایی موقت پروژه کمربندی ساری گفت: اجرای این طرح خدمت بزرگی به شهروندان مرکز استان به شمار می رود.

جواد واحدی یادآور شد: بازگشایی این مسیر و جلوگیری از تردد ماشین های سنگین به شهر گامی مهم برای کاهش بار ترافیک به شمار می رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام 29 بهمن 1392
برای تقاطع سه راه جویبار چه فکری شده است تا شاهد گره خوردن خودروها نباشیم
نا شناس 29 بهمن 1392
الحمد... همه اعلام آمادگي براي بازگشايي كمربندي كردند ببينيم اينم مثل حرفهاي گذشته همهشان فقط حرف است يا عملي هم در آن ديده ميشه
نا شناس 29 بهمن 1392
با تشکر از مهندس دامادی که نزدیک 100میلیارد ریال برای کمربندی شمالی بودجه آورد
نا شناس 29 بهمن 1392
اول ساخته میشه بعد یه فکری میشه
سید 30 بهمن 1392
خداوند به تمامی کسانی که نیت خدمت رسانی به مرکز همیشه محروم استان مازندران (ساری) را دارند را عمر با عزت دهد، خصوصاً مهندس مهدی عبوری که در دل ما ساروی ها جای دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.789 seconds.